Skip to main content

Lansering av milkshake

  • Anne Lise Johannessen

I dag var det lansering av milkshaken til TikTokeren Triksepappa. Det skjedde på Stanghjørnet i Sandefjord. Det dannet seg kø utenfor kiosken allerede fra klokka syv, 5 timer før arrangementet startet.

Klokka tolv lørdag, 18. mars var det rød løper og snorklipping da Triksepappa lanserte to typer milkshake. Det var to typer smak, jordbær og energidrikk. De ti første som slapp inn fikk gratis shake.

Til stede var flere fotballgutter, Tiktok’ere, og Klovnen Tull og Tøys som holdt et ballongshow. Trikseekspert Anders Solum, var også til stede ved åpningen.

Kent Solheim, mannen bak kontoen Triksepappa, ble fornøyd med dagen.
– Det har vært mye folk her. Dette er gøy, var hans kommentar.

Også de ansatte hos Mix i Sandefjord var fornøyd med dagen. – Det var mye å gjøre, men det var bare gøy, kunne en av de bak disken fortelle. Og salget gikk jevnt fram til stengetid kl 18.

Om tre uker vil drikken komme i Mix-butikker også andre steder i landet.

Triksepappa har over 118 000 følgere på TikTok. Kontoen henvender seg hovedsakelig til fotballinteresserte, men han publiserer også mye annet hverdagsinnhold.